۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۷

سرهنگ قرايي:

كشفيات مواد مخدر در خراسان شمالي 1.2 برابر افزايش يافت

كشفيات مواد مخدر در خراسان شمالي 1.2 برابر افزايش يافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از افزايش 1.2 برابری كشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاكنون در اين استان خبر داد.

سرهنگ احمد قرايي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي تمام سعی و تلاش خود را در راستاي برخورد جدی با قاچاقچیان و كشف مواد مخدر طي سال جاري در دستور كار خود قرار داده است.

وي با اشاره به اينكه طي سال جاري یک هزار و 15 كيلوگرم انوع مواد مخدر در استان كشف شد گفت: همچنين طي اين مدت 51 خودرو در جریان عملیات کشف این میزان مواد مخدر، توقيف شده است.

به گفته اين مقام انتظامي 415 خرده فروش مواد مخدر نيز امسال دستگير شدند كه متاسفانه به سبب خلاء قانوني، دوباره به جامعه برگردانده مي شوند.

وي تاكيد كرد: بايد در خصوص بازگشت مجرمين به چرخه جرم قوانين بازدارنده قوي وجود داشته باشد.

سرهنگ قرايي با بيان اينكه از ابتدای امسال تاکنون 17 باند مواد مخدر در استان متلاشي شده است، اظهار كرد: امسال 126 معتاد پرخطر دستگير و 84 نفر از اين افراد به مركز نگهداري و ترك اعتياد لنگر منتقل شدند.

جانشين فرمانده انتظامي خراسان شمالي با اشاره به افزايش كشفيات مواد مخدر در استان عنوان كرد: نيروي انتظامي استان و پليس مبارزه با مواد مخدر در جهت ايجاد آرامش براي شهروندان و كاهش آسيب هاي اجتماعي مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و معتادين را به طور جدي در دستوركار خود قرار داده است.

سرهنگ قرايي افزود: گرايش به مواد مخدر ابتدا از طريق سيگار، قليان و امثال آن آغاز مي شود از اين جهت خانواده ها بايد رفت و آمد فرزندان وشناسايي دوستان آنان را بيشتر مورد توجه قرار دهند.

اين مسئول در نيروي انتظامي استان مواد مخدر را پايه اصلي تمامي جرائم عنوان كرد.

کد خبر 2353276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha